Kleding kopen

Deze week haalde ik een beetje mijn leesachterstand in bij Rietepietz.
Ze had hele leuke blogs en eentje ging over het kopen van kleding.
Nu is kleding kopen niet iets dat in mijn top 10 staat van de leukste dingen die ik kan verzinnen.
Een hele dag winkelen, ik bedank er feestelijk voor.
Want winkelen betekend slenteren en slenteren mag ik zo min mogelijk.
Dus als ik al eens ga winkelen dan hou ik me daar het liefst zo kort mogelijk mee bezig.

Al bijna 18 jaar ken ik Juan en hij houdt nog minder van winkelen om kleding te kopen.
Onlangs heeft hij weer zijn persoonlijk record snel winkelen aangescherpt.
Ik had al een paar keer gewezen op een grote winkel in de buurt.
Met ruime parkeergelegenheid.
Ik was er zelf ook al even binnen geweest en was er naar buiten gekomen met twee nieuwe kledingstukken.
Samen gingen wij nog een keer naar die winkel en in no time had Juan kleding gekocht.
Nee hij houdt niet zo van winkelen om kleding te kopen, maar als hij het dan doet, zorgt hij er wel voor dat hij voorlopig ook even niet meer naar zo’n winkel hoeft.
En nee, ik ga maar niet bijhouden hoeveel vaker ik eigenlijk naar een winkel ga om kleding te kopen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Kleding kopen

  1. rietepietz zegt:

    Slenteren is ook niet zo mijn ding maar winkelen hóeft natuurlijk niet slenterend te gebeuren.Ik loop als een blind paard door het winkelcentrum op weg náár de winkel van m’n keuze , hang dan inderdaad wel even tussen de rekken rond , en snel weer naar een eventuele volgende winkel ;-)

  2. ria zegt:

    Kijk dat is nou leuk. Ook ik raas door de winkels heen en de laatste keer vergat ik om nog snel even wat ondergoed te kopen. Dat probeer ik zo snel mogelijk even te doen nu het minder warm is.
    groetjes, Ria

  3. Juist!

    De reden voor mij dus om kleding online te kopen, zowel voor mezelf als voor (v)echtgenoot.

Geef een reactie

