Vriend(inn)en van Kaatje

Ik heb vast al eens eerder verteld dat ik eerder blogs van andere las, voordat ik zelf met schrijven begon.
Zo las ik laatst dat schrijvers voordat ze gaan schrijven heel veel leeskilometers gemaakt hebben. Iets dat ik wel kan beamen.
Niet dat ik nu nog weet welke boeken ik allemaal gelezen heb.
Ik weet welke boeken er in mijn boekenkast staan, maar ik dwaal af.

Ik las dus al blogs voor ik zelf ging bloggen.
En mijn eerste blogpoging meldde ik aan één van mijn inspiratoren genaamd Mama Muis.
Zij inspireerde me op allerlei manieren, ik was jaloers hoe zij creatief met zaken omging.
Zo creatief was ik niet.
Maar het is nu ruim vijf jaar later en ik weet dat ik best creatief ben.
Gewoon op mijn geheel eigen wijze.
Ik kan anderen heel goed helpen om creatief bezig te zijn 😉

Mama Muis werd mijn tweede contact op twitter en ze zat denk ik ook bij de eerste 10 die ik op facebook ging volgen.
En net als bij vele andere bloggers die ik graag las heb ik ook bij haar een mega leesachterstand.
Als ik al een blog van haar zie is dat te danken aan facebook.

Op donderdag 18 juli zag ik weer een bericht van Mama Muis op facebook langskomen.
Ze heeft een crowdfunding actie gestart voor het Kaatje van Muis.
Ik ga zeker hier mijn bijdrage aan geven.
En ik hoop dat ze voordat ze het weet Kaatje kan kopen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vriend(inn)en van Kaatje

  1. reismeermin zegt:

    Reactie Mama Muis (via facebook): Lief van jou Minneke, wat betreft die leesachterstand kunnen we elkaar een hand geven. Maar uit het oog verliezen, dacht het niet!

  2. ria zegt:

    Er zijn overal talloze karweitjes te doen. b.v. onkruid weghalen tussen terrasklinkers. Misschien een ideetje zodat Mama Muis straks trots het zelfverdiende kaatje kan tonen. Het is maar ’n ideetje.
    Lieve groetjes, Ria

Plaats een reactie