Invalshoek 48: Stof tot nadenken -> pijngrens

De zin is deze keer: stof tot nadenken
Invalshoek: Pijngrens

Jullie hebben allemaal tijd tot 14 augustus om mij en anderen met een bijdrage te verrassen.

De invalshoek is deze keer mede mogelijk gemaakt door Corrie Gramser van Zinexprez die in de ban is van de zin ;-)

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek 48: Stof tot nadenken -> pijngrens

  1. ria zegt:

    Hoi Min hier is mijn bijdrage,
    lieve groetjes, Ria http://www.rias-weblog.nl/

  2. smijling zegt:

    Hallo hier de mijne ook op http:smijling.wordpress.com

Geef een reactie

