Ik wil oud worden met jou

Onlangs zat ik voor de laatste keer in de Schouwburg Cuijk.
Vlak voordat ik dit theater betrad om naar het optreden te gaan van Gé Reijnders en Syb van der Ploeg speelde er een beiaardier op het Carillon. Nou dat was al een hele mooie toegift vond ik.
Ik hou van het luisteren naar een Carillon.

Ik kende van beide heren één nummer: Bloasemuziek en Een neije dij.
Toch sprak me hun optreden al in de brochure van de schouwburg me aan.
En ik moet zeggen sinds dit optreden ben ik van beide heren een CD rijker, die ze beiden ook voor mij signeerden.
Voor mijn Friese voorouders is het wel wat triest om te melden dat de CD van een limburger mijn cd-speler vaker weet te vinden.
En bij één van die liedjes denk ik dan aan Juan.
Want het liedje verteld wat ik hem niet vaak genoeg zeg:

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ik wil oud worden met jou

  1. Mooi he meis, zo iets ‘nieuws’ te ontdekken…

    En ja ach… het is menseigen (denk ik), vooral voor ons hollanders, om zoiets niet vaak genoeg uit te spreken in woorden maar het eerder tonen in gebaren.

    -x-

  2. minoesjka2 zegt:

    Hé, wat leuk : Ge Reinders :-)
    Ik heb hem jaren terug gehoord, bij een concert van een harmonie waar hij zijn hele show Bloasemuziek deed …….. tjonge wat heb ik gelachen …. en onder mijn muziek vrienden worden nog steeds af en toe zijn grapjes gebruikt.

Geef een reactie

