Dag Maarten

Dag Maarten,

Ik heb je zien en horen spelen.
Het was bijzonder.
En door je dood, word het nu heel speciaal

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dag Maarten

  1. platoonline zegt:

    Ik zag hem, nog in het begin van zijn carrière, met als begeleidster op de bas Kim Soepnel in het theater van Oost-Knollendam. Samen met mijn broer en wat vrienden waren we daar. Het was duidelijk dat hier een bevlogen man speelde en zong. Later legde ik de link met Bram Vermeulen (ook al dood). Een vreemde gewaarwording.
    Maarten van Roozendaal stond eigenlijk ver van me af. Zijn levenswijze was niet de mijne. Dat bracht mijn aandacht voor zijn liedjes in de verdrukking. Ik denk dat er na zijn dood (het klinkt misschien wat gek) meer ruimte ontstaat om zijn liedjes op waarde te schatten.

  2. jokezelf zegt:

    Ik vond zijn liedjes prachtig. Ik heb hem nooit in het echt gezien, maar wel vaak op tv. Jammer dat hij dood is.

Geef een reactie

