Geen ontmoeting in Tilburg deze week

Ik heb zelf al eens ervoor gekozen om niet naar een ontmoeting in de richting van mijn boek te gaan.
Ik koos bewust om dit af te zeggen.
En aangezien ik nu nog maar 11 ontmoetingen in dien te vullen was dit wellicht heel verstandig.
Deze week had ik nog een ontmoeting in het Willem II stadion waar onder andere Petra de Boevere over haar nieuwe boek zou spreken.
Helaas zal, door te weinig belangstelling, deze ontmoeting niet doorgaan.
Toch wel jammer hoor.
Het leek me wel grappig om deze ontmoeting als de zuidelijkste ontmoeting op mijn lijstje te hebben staan.
Van de 11 ontmoetingen dien ik er dus nog 7 (of als ik 2 samentel 8) in te vullen.
11 november is de laatste ontmoeting met de publicatie van mijn boek.
Voor volgende week staat er ook een ontmoeting maar dan in het noordelijke deel van het land in de planning.
En nee, op dit moment zoek ik geen nieuwe ideeën voor inspirerende ontmoetingen.
Ik heb er zelf eerder te veel dan te weinig.
Wat natuurlijk een luxe positie is en graag zou ik met jullie allemaal willen afspreken in het kader van mijn boek, jullie zijn vaak een bron van inspiratie.
Die 26 ontmoetingen, dat had ik denk ik al gemeld, daar gaat het heel goed mee.
Nu maar hopen dat ze mijn boek uit het drijfzand weg kunnen halen.
Want tja, het boek is nu wel  naar de 2e redigeerronde, maar goed er zitten nog wel wat beren op de weg.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

Een reactie op Geen ontmoeting in Tilburg deze week

  1. tagrijn zegt:

    Allemaal duimen dan maar!

Geef een reactie

