Invalshoek 46: Aaneenflansen -> desperaat

Hallo allemaal,

Het is alweer tijd voor een nieuwe invalshoek. En voor inspiratie keek ik dit keer in een puzzelboek.  Woord en invalshoek stonden hierbij in een woordzoeker,

Het woord: aaneenflansen
De invalshoek: desperaat

UPDATE: Berichtje van Ria!
Ria heeft me laten weten dat ze op dit moment niet zoveel energie heeft voor het bloggen.
Na onze wandeling een tijdje terug kreeg ze last van klachten waar ze niet direct mee naar de huisarts ging met gordelroos. Als jullie allemaal even de zon onze kant op willen sturen, dan zal vooral Ria jullie heel dankbaar zijn.

Jullie hebben allemaal tot 19 juni de tijd om (laten) lezen, te schrijven of met andere creatieve invullingen hier een reactie op te geven. Daar komen vast weer mooie bijdrages van, lees die van:

Melody
Ikan Mas
Marja

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

7 reacties op Invalshoek 46: Aaneenflansen -> desperaat

  1. smijling zegt:

    effe puzzelen wat het woord desperaat betekend hoor het wel eens maar ja ?

  2. zo dan….. wel een heel goed thema…. wat ik ervan brouwde kun je lezen op:
    http://melodymusic.nl/?p=23832

  3. smijling zegt:

    Ben toch blij met een lieve weblogster en haar hulp .en kon toen even verder
    heb wat aan elkaar geflanst
    op http://smijling.wordpress.com groetjes yvonne

  4. platoonline zegt:

    Aaneenflansen? Hoe kom je toch aan dat woord? Zat je iets aan elkaar te maken? :-)

  5. Leo's mening zegt:

    Zonder het een predikaat als ‘aaneenflansen’ te willen geven meld ik alvast maar wel dat je morgen onderwerp bent van een van mijn blogs. Ter eer en meerdere glorie van de enorm leuke ontmoeting in Amsterdam. Waar we beiden bleken bepaald niet desperaat te zijn als het ging om inspiratie voor geschreven of nog te schrijven boeken. Morgen rond half 9 staat het online….

  6. ria zegt:

    ineen -aaneen och wata maakt het uit als het maar flanst.

    hier is mijn bijdrage: http://www.rias-weblog.nl/?p=3375
    fijn weekend ,
    Ria

Geef een reactie

