Lopende zaken

Ik las een week bijna niets.Daarna was ik een weekje offline.
Lekker vakantie vieren in eigen land.
Ik kan jullie echt de omgeving van Ootmarsum aanraden.
Het gaf mij veel inspiratie en ik werd er met een angst geconfronteerd die ik helemaal niet leuk vond.
Maar ja daar leerde ik ook weer creatief mee omgaan.
Als je even niets ziet door een iets teveel aan neerslag zet je gewoon je bril af.

Ik heb een grote leesachterstand op jullie blogs.
Ik wil weer wat meer schrijven, echter op dit moment zit ik hier nog even na te genieten  van de vakantie.
En vlak voordat ik op vakantie ging met vriendlief heb ik mijn eerste boek naar een redacteur gestuurd. Het mailtje dat het boek eraan kwam was enger dan het boek daadwerkelijk erna toe sturen.

Binnenkort komt ook dat boek weer mijn kant op.
Dit weekend liep ik door de vakantie de 47e trouwdag van mijn ouders mis, plus Moederdag. Maar ja, jullie kennen Hilde en Sjoerd, die zijn weer eens niet thuis maar op vakantie. Vorige week waren ze nog in Griekenland ;-)

Volgende week maar mijn broer Ernst met zijn verjaardag gaan feliciteren en eerst nog wat dagen werken.

Er staat nog genoeg op de planning en dan staat er hier nog niets over de plannen die we hebben met ons huis en hoe wij de laatste tijd bezig zijn om de economie weer aan te slingeren.

Want tja, die berichten dat de spaarrente alweer verlaagd is ben ik nu wel zat.
Als de banken ons spaargeld niet belonen, dan belonen we onszelf maar.
Ons nieuwste aanwinst zorgt wel voor wat hogere vaste lasten.
Dus hmm, tja wellicht toch even voorzichtig zijn met wat wij wensen.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Lopende zaken

  1. tagrijn zegt:

    Jammer dat he je werk alweer retour krijgt. Maar het zou ook wel erg mooi zijn als het de eerste keer al geaccepteerd zou worden., Uitgeverijen zijn in deze tijden erg selectief en het aanbod is veew te groot.

  2. platoonline zegt:

    Wensen mag toch altijd? Dat kost geen geld.

    Ootmarsum ken ik. Ik vond het er prachtig. We waren in Tubbergen. Die hele omgeving daar is mooi. Je zal er maar wonen. Dan ben je ook zonder vakantie al gelukkig.

Geef een reactie

