Dag 11 van 26 ontmoetingen: Out of the Box: Waarmaakdag Nijmegen

Op 22 april jl. had ik 2 kaartjes voor de lezing van Lisa Portengen en het tweede kaartje gaf ik aan een kunstenaar die me anders naar beelden leerde kijken.
Je ziet echt meer als je weet waar je op moet letten.
En twee zien meer dan één.
Want met dank aan de tip van de kunstenaar ging ik op 23 april naar de Waarmaakdag in Nijmegen.
Van te voren had ik al gekeken aan welke Waarmakers ik wat kon vragen.
Juul Martin, één van de waarmakers, is voor mij altijd een voorbeeld van iemand die volgens mij nog nooit in een box gedacht heeft.
Het omdenken werd hier praktisch in praktijk gebracht.
Want dat ik het zelf dien te doen, dat is me echt wel duidelijk.
Maar om nu iemand het recht te geven om mijn boek uit te geven als ik dit zelf nog niet gepresenteerd heb op 11 november 2013 dat vond ik een fraaie stok achter de deur.

De deadlines nu zijn glashelder. Ik dien elke dag te melden dat mijn boek op 11 november gepresenteerd wordt.
Ik dien van mei tot november 10 mensen een hoofdstuk te sturen van mijn boek.
De eerste gegadigden hiervoor hebben zich al bij me gemeld (waarvoor veel dank).
Het boek dient voor 4 mei bij degene te zijn die het gaat redigeren.
En zo zal ik leren om langzamerhand het boek los te laten.
Het is allemaal best wel eng.
Want van één ontvanger van mijn boek, naar 70 onlangs bij Yoeke Nagel, naar wie weet een duizendtal waar ik nu uit kan kiezen.
Op de waarmaakdag deed ik de eerste proefsessie van de presentatie van mijn boek.
Nou , dat wordt nog een paar keer oefenen.
Maar ook daar kreeg ik adressen voor.

Nu nog de mail sturen waarmee ik de volgende oefensessie voor deze presentatie ga afspreken.
Bij alle ontmoetingen volg ik mijn gevoel en als mijn intuïtie me zegt dat ik er niet een stap dichter in de richting van mijn boek kom, dan zeg ik het af.
Zo ging ik dit weekend niet naar de Tekentafel van de Zonnebloem, maar verkocht ik zaterdagochtend in 2 uur 35 loten van de Zonnebloem.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dag 11 van 26 ontmoetingen: Out of the Box: Waarmaakdag Nijmegen

  1. ria zegt:

    Blijf werken aan je boek en alles komt goed,
    groetjes, Ria

  2. tagrijn zegt:

    Eerlijk gezegd lijkt die waarmaakbijeenkomst me gewoon geldklopperij. Doe gewoon je ding en ga op je doel af. Dan lukt het. Meer is er niet voor nodig.

Geef een reactie

