Crisis -> sneeuwbal

Ik zit hier me maar in te houden.
Want met al mijn energie zet ik maar op warmer weer te wachten.
Het wachten duurt nu wel heel erg lang.
De dagen ze zijn toch al veel lichter,
maar niet alleen de nachten zijn me nog te koud.
Wie heeft toch dit weer besteld?
Ik wil zon en oké ook graag wat regen.

Kan dat nu snel het land intrekken?
En in de loop van de dag steeds beter worden?
Vandaag zag ik hier wat activiteiten in de tuin.
Er werden wat collega’s van me teruggesnoeid.
Crisis, dat gebeurt mij toch niet?
Oef gelukkig, er wordt met een boog om me heen gelopen.
Want anders had ik al mijn krachten even verzameld en had ik mijn naam eer aangedaan en haar met een sneeuwbal getroffen.

(Sinds onze tuinrenovatie staat er nu ook een (nu nog niet bloeiende) sneeuwbal in onze tuin)

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

2 reacties op Crisis -> sneeuwbal

  1. Pingback: Invalshoek 44: Crisis – > sneeuwbal | reismeermin

  2. platoonline zegt:

    Je bede is verhoord. Alleen waait het nu flink. Maar dat is dan weer goed om de droeve gedachten weg te laten waaien.

Geef een reactie

