Zwijmelen op zaterdag: Live zien spelen

Zodra het paasweekend in aantocht is gaat het bij ons kriebelen.
De tijd is gekomen om met het eerste lentezonnetje op pad te gaan.

Nu is dit paasweekend een stukje kouder dan het kerstweekend.

Dus zwijmelen we allemaal even mee met een trio dat ik voor het eerst zag optreden begin jaren negentig.
Vorig jaar traden zij bij een schouwburg in de buurt op en ik nam Juan mee voor zijn eerste kennismaking.
Dit jaar waren de heren, met nog wat familieleden, weer in de buurt en genoten wij weer samen van hun muziek.

Bij het opruimen op mijn werk vond ik en citaat van Augustinus: Verbazing

De mens maakt reizen
om zich te verbazen
over de hoogte vaan de bergen,
over de geweldige golven
van de zee,
over de lange loop
van de rivieren,
over de uitgestrektheid
van de oceaan,
over de eeuwige kringloop
van de sterren;
maar aan zichzelf gaat hij
zonder verbazing voorbij.

Wens jullie allemaal fijne en zonnige paasdagen.

En denk je hierbij gelijk ook aan muziek en wil je ook meedoen aan zwijmelen op zaterdag, meldt dit dan bij Marja.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Live zien spelen

  1. Dankjewel. Ik heb je gelinkt in het lijstje. Fijne paasdagen!

  2. jokezelf zegt:

    Ja, die Rosenbergjes kunnen allemaal een lekker partijtje gitaar spelen. De hele familie trouwens. Fijne Pasen.

  3. Ja die hebben het wel in de vingers. Mooie bijdrage!

    Liefs en fijne paasdagen.

  4. Trees zegt:

    Prachtig Min, ik heb ervan genoten!
    Fijne Paasdagen!

  5. Hoe toepasselijk ik zit in de caravan ;-) Mooi stuk muziek gespeeld met passie.
    Fijne paasdagen :-D

  6. Ria zegt:

    Heerlijke gitaarmuziek, daar kun je bij zwijmelen.
    fijne paasdagen,
    groetjes, Ria

  7. Rappe handjes. Ik word er een beetje onrustig van. Jouw tekstje vind ik mooi en waar.

  8. rietepietz zegt:

    Ik bewonder de muzikaliteit van deze mannen, ze kunnen er wat van .Toch zal ik zelf nooit een CD van ze kopen want het is niet helemaal “mijn muziek”!

  9. Frederique zegt:

    Prachtige muziek. Heerlijk gezwijmeld.

    Liefs Frederique

  10. Wil zegt:

    Geweldig gitaarspel. Sorry dat ik pas op maandag kijk.
    Groetjes
    Wil

  11. tagrijn zegt:

    Ze maken een mooi stuk muziek, heb er ook een paar cd’s van, maar wat je laat zien is wat mij betreft niet romantisch genoeg om erbij te zwijmelen. En de prachtige tekst van Augustinus vind ik evenmin een zwijmeltekst. Wat versta jij dan onder zwijmelen?

Geef een reactie

