Kom aan boord

Ik wil graag iedereen virtueel welkom heten aan boord van mijn virtuele schip Sirene.
Samen maken we een leuk feestje ter gelegenheid van mijn 45e geboortedag op 22 maart.
En alvast het feit dat zaterdag het 720e blog hier zal komen te staan.
Sinds 27 maart 2008 zet ik mijn schrijfsels op een blog.
En zaterdag is het officieel, dan is het me gelukt om 5 jaar lang gemiddeld 12 blogs per maand te posten. Dat zijn er veel meer dan ik verwacht had ;-))

Het schip wordt deze dagen bestuurd door twee kapiteins: Sjoerd en Ernst.
Juan houdt ook de motor in de peiling.
Mijn moeder Hilde, mijn 5 schone zusters en 4 zwagers treft u ook hier ergens aan.
Maar zij mogen zelf vertellen wat ze doen en waar je met ze en waarover je met ze in gesprek kan raken.
De loopplank staat uit en het wachten is nu of er nog meer gasten komen.
Ria zou graag Jordy spreken, dus ik hoop dat hij aan boord durft te komen.
Pim, Frits en Ida spelen dat ze in de kombuis het eten aan het klaarmaken zijn.
Geen zorgen ik denk dat dit wel goed gaat komen, ik heb al een zout, zoet, zuur en zoutcombinatie die een start is van dit feest.

Hoe dit feest verder gaat? Dat hangt af van de reacties op dit blog, op twitter, Linkedin en op Facebook.
Want ik heb de uitnodigingen gestuurd per flessenpost en ik weet niet helemaal zeker of deze op het juiste tijdstip opduiken.

Welkom aan boord via Facebook
20/3/2013:
Lieve Min, al vast van harte gefelisiteerd met je verjaardag
xxxxxx yvonne

Via Snailmail
Gefeliciteerd door mijn werkgever, collega’s, vrijwilligerswerk, door één schone zuster en zwager.
En op mijn werk ook een mooie bos tulpen gekregen.

En onderstaande mensen in de reacties wandelen aan boord of zitten lekker in een rustig hoekje.
Melody maakt de foto’s. Jordy heeft ergens opgevangen dat er wellicht nog leuke meiden van 20- een uitnodiging per flessenpost.

Op mijn werk hebben ze me voor vandaag, 21 maart, een prettig uiteinde gewenst.

22 maart, de dag waarop mijn leeftijd op 45 is gaan staan. Nou zo’n virtueel feestje is druk hoor.
Bijna 60 mensen via facebook, 12 via hyves, familieleden die me belden of een e-mail stuurden.
Drie schone zussen en zwagers die een kaartje stuurden.

Je hebt, zoals bij elk feest, te weinig tijd om met iedereen te praten.
Tot slot sprak Ria nog mijn voicemail in en stuurde me deze e-mail.
Waaruit bleek dat de flessenpost niet helemaal helder was geweest over de dag waarop ik verjaarde:

Min ben je echt jarig geweest ? Sorry maar ik wist het niet en daarom belde ik je even.
Je nam niet op daarom heb ik boodschap ingesproken.
Wij wensen jullie een geweldig weekend en Min geniet van je bootfeest.

Liefs, Ria

U snapt Jordy en Ria zijn nu samen op de boeg gaan zitten. Ben heel benieuwd of één van deze twee ooit nog aan mij / ons zal melden wat zij allemaal bespraken.

Dank voor jullie komst en felicitaties. Ik beloof ik ga van dit jaar een heel mooi jaar maken.
Op mijn werk werd de wens geuit dat ik nog maar lang gezond mag blijven en mijn taken er nog maar lang mag uitvoeren. Daar zeg ik proost op.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Kom aan boord

  1. Ik wens je een heel gezellig feestje. Alvast van harte gefeliciteerd. Ik verjaar woensdag a.s. op de verjaardag van jouw blog.

  2. smijling zegt:

    Hallo Lieve Saskia
    ik vind het leuk om mee te varenal hou ik niet zo van de drukte graag laat ik en plekje reserveren aan het raam wat achteraan. zo dat ik lekker alles kan bekijken en genieten van jou gasten fijne verjaardag alvast xxxxxxxxx

  3. Elk feestje is niet compleet zonder een fotografe toch? Count me in ;-)

  4. platoonline zegt:

    Nou, reken er maar op dat ik kom en ik neem Jordy mee. Hij staat hier al te trappelen van ongeduld want hij wil jou vol op de wangen kussen en tante Ria staat hetzelfde te wachten. Dus bereid je maar voor. Morgen ga ik je feliciteren, nu ook trouwens maar dan alleen met de lente en de zon die hier net nog scheen maar verdorie….zal je altijd zien…..komt er een wolk voor.

    Hoe laat mogen we aanschuiven bij dit webloggebeuren?

  5. rietepietz zegt:

    Ik ben al een hele tijd geleden bij je aan boord gekomen , maar ik ben gewoon geen feestbeest dus kijk ik stiekem mee bij jouw verjaarsfeestje , maar ik feliciteer je natuurlijk nu alvast van harte met alle feestelijkheden én je verjaardag!Maak er een leuk feestje van!

  6. tagrijn zegt:

    Nu alvast van hartb gefeliciteerd met deze verjaardag.In gedachten stap ik aan boord van je virtuele boot en wens je ook voor het komend jaar behouden vaart.

  7. Ria zegt:

    Natuurlijk ben ik aan boord .Heb je mijn vlag zien wapperen voor jou? Gefeliciteerd meis enne….ik zag Jordy rondscharrelen maar hij zag me niet zwaaien. Zeker weten dat ik hem zal ontmoeten op jou boot en dan zullen we samen voor jou zingen.
    Liefs, Ria

  8. platoonline zegt:

    Min, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van en ik hoop dat dit jaar een prachtjaar voor je gaan worden.

    Waar wordt het virtuele feest nou gehouden? Ik zit er klaar voor.

  9. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Min. :-)
    Ik wil graag een plekje aan dek zodat ik naar de golven kan kijken. Misschien zie ik dan zelfs dolfijnen zwemmen.
    Heb je trouwens ook iets zoets? Ik zie zuur en twee keer zout staan. En ik ben zo’n zoetekauw. ;-)
    Je muziekkeuze is top hoor! Celebration, Yeah! :-)

  10. smijling zegt:

    gaaf hoor zon feest zag het van af het dek

  11. platoonline zegt:

    Het was rommelig maar gezellig. Alleen jammer dat de bezoekers gescheiden waren via facebook, blog en hyves. Over Jordy en Ria zeg ik niets. Anders krijg ik op mijn donder.

Geef een reactie

