Zwijmelen op zaterdag: Diva’s (6)

Ik ben samen met mijn ouders en broer naar de Musical Cats in de jaren tachtig geweest, dit is mijn favoriete nummer van deze musical.

Ook eens meedoen met Zwijmelen op zaterdag: http://rammelaars2.blogspot.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Diva’s (6)

  1. ram1955 zegt:

    Prachtig. Dankjewel. Ik wens je een heerlijk weekend.

  2. Ja dit is natuurlijk voor mij ‘kippenvel’……

  3. Geweldig nummer vooral de originele van Barbara Streisand heb genoten thnx

    Fijn weekend Laura :-D

  4. Trees zegt:

    Het nummer is echt prachtig! Ik heb lekker meegezwijmeld hoor!
    Ik ben nooit naar die musical geweest ook niet in de latere productie! Mensen verkleed als dieren trekt me totaal niet aan, vandaar!

  5. Greet zegt:

    O, wat een prachtig nummer is dit toch!

  6. frederiqueswereld1 zegt:

    Ik ben nooit naar de musical geweest, maar ik vind het een prachtig nummer!

    Liefs Frederique

  7. Nooit geweten dat dit uit Cats was…

  8. dieneke55 zegt:

    Ik ken het ook van Barbara Streisand of Barbara Drijfzand zoals wij altijd zeiden.Mooi nummer!!

  9. jokezelf zegt:

    Ja, mooi! Ik heb die musical ook gezien. Vond hem prachtig, mooie aankleding en decors.

  10. tagrijn zegt:

    Leuke video! Maar je link snap ik niet zo. Bedoel je niet slijmen in plaats van zwijmelen? Dat doen slakken namelijk nogal.

  11. platoonline zegt:

    Dat zwijmelen is niets voor mij. Maar hier heb jij een leuke herinnering aan en daar gaat het om. Het nummer ken ik nog van het koor van mijn ex. Ik heb dat nummer nogal vaak gehoord in de altpartij. Dan klinkt het plotseling heel anders hoor.

Geef een reactie

