Streepje -> minnetjes

De economie die piept en kraakt.
Dan hoop ik toch dat die niet net als een mij bekend webstreepjelog tot algehele stilstand komt en ten langen leste alle bloggers het advies heeft gegeven om vóór 1 maart jl. adequate maatregelen te nemen.

Veel linken die ik op mijn oude blogadres had (en meeverhuisd zijn naar het wordpress adres) staan werken vanaf nu niet meer.
Er stonden van die leuke teksten bij, nu nog geen streepje van terug te zien.
Vind ik toch wel heel erg hoor.
Nu maar hopen dat een ieder zijn /haar eigen werk veilig heeft gesteld.

Jarenlang groeide de economie.
Echter niet bij mij.
En toen het mij tegen zat heb ik, bewust, niet in kranten, tijdschriften, op radio en tv dit leed gedeeld.
Ik vreesde wel de minnetjes die ik verwachtte, maar zolang ik nog zag wat wel kon zag ik wel waar het schip strandde.

Het schip trok weer vlot en terwijl de economie nu piept en kraakt, dit het nieuws maar blijft bepalen is mijn advies:
Zet niet allen een streep door het oude vertrouwde weblogadres, maar ook hoe je kijkt / luistert naar al die slechtnieuwsberichten.

We zetten nu  het begin van een streepje onder al die minnetjes.

Er komt een nieuwe koning, er komt een nieuwe paus en het allerbelangrijkste de lente is ook weer begonnen.

Wil je echter een advies dat zoden aan de dijk zet? Sta dan eens wat eerder op en doe minimaal 15 minuten iets waar je blij van wordt.
En nee, dit advies volgde ik ook niet gelijk de eerste keer op dat ik het las.
Maar nu ik het daadwerkelijk doe heb ik meer energie.
En verheug ik me op die tijd en schrijf streepjes bij de verhalen die ik selecteer.
Toch een positieve manier om naar minnetjes te kijken.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Streepje -> minnetjes

  1. rietepietz zegt:

    Lijkt me een onhandige tip voor mensen die nou juist blij worden van een half uurtje langer blijven liggen …;-) maar ik heb ik niet zo moeilijk met de piepende economie hoor !

  2. tagrijn zegt:

    Als je alle minpuntjes als streepjes ziet, heb je een streepje voor op alle minkukels.

  3. Melody zegt:

    Je hebt het mooi verwoord…. het hele leven bestaat uit plussen en minnen, al sta jij als Min natuurlijk op de Plus op de 1e plaats ;-)

  4. platoonline zegt:

    Ik vond dit stukje niet minnetjes eigenlijk. Meer plusselijk eigenlijk :-)

    Weblog is gelukkig ter ziele. Hoeven we het daar nooit meer over te hebben.
    En bij mij zijn vrijwel alle links teruggekomen. Dus mis je nog wat? Pik het maar bij mij vandaan hoor.

Geef een reactie

