Zwijmelen op zaterdag (4)

Adele die mag echt niet op het lijstje ontbreken.
Op reis gaat ze altijd mee, op een mp3.

Nu komt het lastigste onderdeel, kill your darlings, want nog 3 weken zwijmelen op zaterdag met Diva’s. Hebben jullie al een idee wie andere Diva’s voor mij kunnen zijn?

Ander nieuws: Mijn eerste boek vordert gestaag. De eerste 16.000 woorden zijn geselecteerd. En ga ik morgen naar een workshop van Yoeke Nagel met als titel “schrijf dat boek”.  En deze week was ik ook nog bij een boeklancering. Over beide ontmoetingen zal ik vast iets schrijven ;-)

Ook eens meedoen met Zwijmelen op zaterdag: http://rammelaars2.blogspot.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Zwijmelen op zaterdag (4)

  1. Trees zegt:

    Een goede keuze Min, heerlijke muziek! Nee, geen idee wie jouw 3e DIVA is ;-).

    En wat goed dat je boek dan toch van de grond komt! Dat er een workshop bestaat voor dit doel zeg, geweldig! Heel veel succes!

  2. ram1955 zegt:

    Zalig nummer. Bedankt voor je bijdrage. 16000 woorden? Wow! Succes.
    Fijn weekend.

  3. Mooie muziek vandaag!

    Wat goed van je zeg, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    Veel plezier en succes gewenst naast een fijn weekend natuurlijk ;-)

  4. Alles van Adele is prachtig. Heerlijk om samen met mijn dochter in de auto alles vol overgave en zo vals als een kraai mee te zingen!

    Succes met je boek. Ik vind een verhaal al een uitdaging.

  5. Prachtige vrouw en prachtig nummer heerlijk dank je :-D
    Geweldig wat je aan het doen bent veel gebeurd in je leven mooie veranderingen, wens je veel suc6 en meer inspiratie om je doelen te bereiken/ verrijken
    Liefs en een fijn weekend Laura xxx

  6. platoonline zegt:

    Nou, ik ben benieuwd naar dat boek :-)

  7. dieneke55 zegt:

    Adele is prachtig!!Een boek aan het schrijven jemig wat geweldig dat je dat kunt.

  8. rietepietz zegt:

    Adele heeft een dijk van een stem , het bond nummer vind ik nóg beter dan dit nummer !

  9. frederiqueswereld1 zegt:

    Prachtige bijdrage! Een heerlijk nummer.

    Liefs Frederique

  10. minoesjka2 zegt:

    Wel een lekker nummer. Deze van Adele ken ik inderdaad wel. Bedankt voor het delen, heb even genoten.

Geef een reactie

