Invalshoek 42: Streepje -> minnetjes

Woord:Streep(je)

invalshoek: minnetjes

Jullie hebben allemaal tot 13 maart 2013 om te (laten) lezen, te schrijven of met andere creatieve invullingen hier een reactie op te geven.

Daar komen vast weer mooie bijdrages van, lees die van:
Melody
Ikan Mas
Melody
Nieptang (adreswijziging)
Ria

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door  Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

8 reacties op Invalshoek 42: Streepje -> minnetjes

  1. Min zegt:

    http://melodymusic.nl/?p=22525

    Echt Melody, volgens mij heb je er al één geschreven voordat je wist wat de invalshoek was ;-)

  2. Melody zegt:

    Hahaha ja deze kan zeer van toepassing zijn he?

    Je mag m erbij zetten hoor, maar ik ga zo de ‘echte’ schrijven.

  3. smijling zegt:

    Hallo meermin
    ik heb wat geschreven maar of het goed is ?
    luchte mijn hart even strepen en minnetjes
    op http://smijling.wordpress.com

  4. perikelen zegt:

    Nieptang is nu http://perikelen.wordpress.com/?p=4614&preview=true
    Geworden ;-)
    met dank aak #jeweetwelwie ;-)

    X

  5. Voetje zegt:

    Hoe gaat deze opdracht precies? Ik heb wel interesse om mee te doen maar begrijp het niet zo goed :(

  6. Ria zegt:

    Hoi Min, ik had vergeten mijn bijdrage door te sturen naar jou;
    Hier vind je het:
    lieve groetjes, Ria

    http://www.rias-weblog.nl/?p=3097

Geef een reactie

