Zwijmelen op zaterdag: Diva’s (3)

En deze Diva zien wij, Juan en ik, binnenkort live.  Karin Bloemen speelt, samen met pianist Cor Bakker het programma `Diva)´s’ in Carré – on tour”.
Zij kruipt tijdens deze voorstelling in de huid van vrouwelijke en mannelijke inspiratiebronnen.

http://www.labloemen.nl

Ook eens meedoen met Zwijmelen op zaterdag: http://rammelaars2.blogspot.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Diva’s (3)

  1. ram1955 zegt:

    Mooie, ware tekst. Dank voor je bijdrage. Ik heb het linkje geplaatst. Liefs, Marja.

  2. Melody zegt:

    Mooiiii muziek, mooie vrouw met vele mooie talenten!

    Liefs en fijn weekend.

  3. Trees zegt:

    Mooi zeg, ik vind haar echt een fantastische artiest!
    Heel veel plezier in het theater!

  4. Zij heeft veel kanten mooi, ze is gewoon wie ze is pracht vrouw :-D

    Fijn weekend en veel plezier bij Labloemen,
    groetjes Laura

  5. V☺nnieb zegt:

    Mooi, treffend nummer. Veel plezier als je naar de Diva gaat ;-)
    Fijn weekend
    Liefs -x-

  6. rietepietz zegt:

    Een geweldige vakvrouw die fantastisch omgaat met haar “maatje meer” ! Ik zie haar zelf liever als cabaretiëre dan als zangeres.

  7. Greet zegt:

    Wat een mooi lied van een echte Diva!

  8. gewoonzoalsikben zegt:

    Heel mooi nummer ,wat heeft ze toch een prachtige stem
    Goetjes Elisabeth

  9. Een mooi lied om in de stemming te komen voor jullie theaterbezoek MIn.
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier. :-)

  10. Leo's mening zegt:

    Veelzijdige dame die ik vooral bewonder om haar zelfspot. Mooie kop ook!

  11. jokezelf zegt:

    Mooie tekst en muziek. Prachtig gezongen.

  12. platoonline zegt:

    Ja, nou, inderdaad. Een echte Diva. Ik mag haar graag zien optreden.

Geef een reactie

