Zwijmelen op zaterdag: De Diva’s (2)

Kate Bush, en dan op verzoek van mijn moeder in gezelschap van Peter Gabriel.
Haar devies: nooit opgeven ;-))

Diva’s zijn volgens mij vrouwen die prachtig zingen.
En ik ga deze rubriek met diva’s ook gebruiken als muzikale fruitmand voor Ria.
Zij belde me op 13 februari jl., ze ziet echt uit naar de Lente, maar zoals jullie weten wil de winter nog niet wijken.
Over 6 weken als ik de Diva’s uitwuif hoop ik toch dat we samen in onze omgeving een keer gewandeld hebben, samen met de hondjes.

Ria, je bent een doorzetter. En volgende week zaterdag 23 februari kom ik je weer bezoeken.

Ook eens meedoen met Zwijmelen op zaterdag: http://rammelaars2.blogspot.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

14 reacties op Zwijmelen op zaterdag: De Diva’s (2)

  1. ram1955 zegt:

    Mooi. Dankjewel. Geef Ria een dikke knuffel van mij.

  2. Schitterend…… geef je Ria een dikke knuffel van me?!

    Fijn weekend meid.

  3. Allereerst sterkte Ria xxx
    Geweldig nummer en tekst ,Kate Bush is een geweldige stem en mooie vrouw.
    Dank je , fijn weekend groetjes Laura

  4. V☺nnieb zegt:

    Mooi nummer is dit.
    Fijn weekend
    Liefs -x-

  5. gewoonzoalsikben zegt:

    Ook bij jou weer genieten .Ik luister dit regelmatig! Zooooo mooi !!
    Fijn weekend.Elisabeth

  6. Prachtige combinatie van twee prachtige stemmen.

  7. rietepietz zegt:

    Zonder meer een gewéldig nummer,ik zwijmel dus mee!
    Maar voor Ria inderdaad een mooie aanmoediging en wat geweldig dat je misschien binnenkort met haar aan de wandel gaat . Doe haar mijn lieve groeten!

  8. Mooi nummer dat helemaal past in het thema. Voor Ria sterkte.
    Groetjes Mara

  9. minoesjka2 zegt:

    Heerlijk nummer ………….. dit nummer hoort voor mij ook een beetje bij de zomer ………… en Ria, ik snap heel goed dat je naar de lente uit kijkt ……. maar wat geweldig eigenlijk Min, dat Ria jou weer kon bellen :-)

  10. Wat een prachtig nummer! Goede keuze! En wat mooi om hem als aanmoediging voor Ria te gebruiken!

  11. Trees zegt:

    Het is een prachtig nummer en het verhaal erachter heeft veel waarde. En Ria heeft het zeker niet gedaan!

  12. dieneke55 zegt:

    prachtig nummer! en wat fijn dat Ria jou heeft om de ‘lente’ opnieuw te ontdekken samen met de hondjes.

  13. Christiene zegt:

    Ha Min ,je zult wel weer veel te vertellen hebben als je met Ria aan de wandel gaat

    Doe Ria van mij de groetjes ,en zeg maar dat ik veel aan haar denk
    en haar de lente wens!

    Lieve groetjes ook voor jou
    dank je wel.
    Christiene.

Geef een reactie

