Zwijmelen op zaterdag: De Diva’s

De komende 7 weken wil ik nummers van diva’s met jullie delen die mij en / of anderen heel erg aanspreken.
De eerste is een nummer van een diva die op nummer één staat bij Juan.
Dit nummer gaat steevast harder als het op de radio er is of als de CD dit nummer draait.
En nee dit is geen carnavalskraker, ik vind het meer een liedje voor Valentijnsdag ;-)

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en voor de Carnavalvierders: een hele fijne Carnaval..

Patt, Ernst en Min bijna klaar om richting Carnaval te gaan. Eind jaren zeventig..

Ook eens meedoen met Zwijmelen op zaterdag: http://rammelaars2.blogspot.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

8 reacties op Zwijmelen op zaterdag: De Diva’s

  1. Super. Dankjewel. Ik heb het linkje erbij gezet. Fijn weekend, Min.

  2. V☺nnieb zegt:

    Het is inderdaad een krachtig nummer.
    Fijn weekend
    Liefs -x-

  3. dieneke55 zegt:

    Mooi!! jaren 80 zeker,wanneer ben je trouwens een diva?

  4. Ja haar ken ik ook nog en een mooi nummer, leuk dat je daar een item aan gaat wijden ben benieuwd naar je volgende diva :-D

  5. gewoonzoalsikben zegt:

    Ja zeker een prachtig nummer !!
    Groetjes Elisabeth

  6. Greet zegt:

    O, wat een mooi nummer!

  7. Je koppelt er een extra uitdaging aan vast dus…. leuk hoor, ben benieuwd waar je ons nog meer mee gaat verrassen.

    Dit nummer is in ieder geval al een heel goed begin!

    -x-xliefs en fijn weekend.

  8. minoesjka2 zegt:

    Ik krijg van dit nummer altijd kippenvel.
    Al weer jaren terug bij ik bij een begrafenis geweest van een jonge man, daar werd dit nummer gespeeld, en zijn vriendin stond het keihard mee te zingen ………… dat vergeet ik nooit meer, die kracht die zij toen uitstraalde, maar ook het verdriet……

Geef een reactie

