Borstharen

Kent u ze nog mannen met borstharen?  Ik ken er eigenlijk maar één, mijn ome Lennaert.
Op facebook kwam ik bij durftevragen een verzoek tegen om schoon zeewater wat meer aandacht te geven.

En hoe doe je dat, bijvoorbeeld met een zeemeerminnenrace. Dit weekend is het Carnaval en echt ik verkleed me niet als zeemeermin. Ik verkleed me eigenlijk al jaren niet meer voor Carnaval.
En ik heb helemaal geen borsthaar, die paar borstharen van Juan wil ik het ook niet vragen, dat levert niet genoeg op.

Ken je of ben je iemand met borsthaar en wil je iets voor een goed doel doen.
Check dan http://www.zeemeerminnenparade.nl/juni-borstharenmaand/

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Borstharen

  1. wow dat is zo’n leuke actie. Het doet mij denken aan Movember (Mostage) Maand. Ik laat mij borstharen staan.

  2. platoonline zegt:

    Ik heb geen borsthaar en ik houd niet van carnaval. Wel van schoon water.
    Tja,dan zeg ik maar tegen iedereen: geen plastic meer gebruiken en zeker niet in zee donderen.

  3. Noah & Loa zegt:

    Tja ik heb het ook niet, Joop daarentegen wel ….

    en verder sluit ik me maar bij Plato aan ;-0

  4. rietepietz zegt:

    Borsthaar voor een zeemeermin….? de borstharen van Henk blijven gewoon zitten hoor , ik zie een baby het liefst niet groter dan een centimeter of 60 lang !

  5. tagrijn zegt:

    Ben toch benieuwd wat ze er mee gaan doen.

Geef een reactie

