Update Ria

Op dit moment logt Ria nog niet, ze heeft haar energie nodig voor andere zaken.
Ik sprak haar donderdagavond 31 januari jl. en de stapjes vooruit zijn voor haar nu niet zo goed zichtbaar.

Via Plato en Melody werd me al gevraagd of ik haar hartelijk wil groeten, ook namens Jordy.

Ze dankt iedereen weer voor zijn / haar positieve energie en de reacties.

Ik zal maandag kijken of ik samen met haar een log kan maken.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op Update Ria

  1. Spijtig voor haar dat die stapjes vooruit zich moeilijk zichtbaar zijn, hopelijk verandert dat heel snel!
    FIjn dat je maandag weer naar haar toe gaat en de groeten wilt overbrengen, dank je wel.

  2. We sturen haar nog wat extra energie, sterkte en beterschap!

  3. smijling zegt:

    Ik was heel blij met het telefoontje van Ria vandaag . hel fijn om haar stem effe te horen
    ik was …………………………….blij blij
    dikke kus van mij

  4. Christiene zegt:

    Ik ben blij met elk stapje Ria al is het nog zo klein
    Lieve groetjes en een dikke knuffel van mij.
    Groetjes Christiene.

    Min wil je dit groetje van mij…. over brengen aan Ria.

    Min ,hartellijk bedankt

  5. Hoi Min ik ken Ria niet maar wil haar veel sterkte en kracht toewensen en wat fijn dat ze zo’n vriendin(innen) heeft die haar steunen !

  6. NOVELLE zegt:

    Als je haar(Ria) weer spreekt doe haar de hartelijke groeten van mij

  7. rietepietz zegt:

    Fijn weer iets te horen , het zal een proces met vallen en opstaan zijn en voor haar zijn de “dippen” natuurlijk heel intens! Ik hoop dat ze snel weer vooruitgang kan zien,soms is die er wel maar zó klein dat het niet opvalt als je er midden inzit !

  8. minoesjka2 zegt:

    Ja, soms is het moeilijk te zien/voelen dat je kleine stapjes vooruit zet. Hoop dat Ria niet de moed laat zaken, want dat zou zonde zijn.
    Als je haar ziet, doe haar vooral de hartelijke groeten van mij.

  9. Leo's mening zegt:

    Ria ia een schat. Vertel haar dat! Met het onderwerp doe ik even niets, met de vormen van het woord vorst heb ik niet zoveel. Erfopvolging is niet zo mijn ding en kou ook niet echt. Van mij mag de lente wel beginnen..,..ben die winter zat!

Geef een reactie

