Bericht van Ria

Ria heeft me net gebeld om een afspraak met me te maken.
Wat ik voor haar mee kan nemen? Mijn lach.

Ze heeft me gevraagd als ik jullie zie of spreek om te melden dat het wel iets beter gaat.
Maar het is wel twee stappen vooruit en één stap terug..
Langzaam keert haar stem weer terug, maar ze moet nog wel opletten.

Ze heeft lang genoten van het boeket bloemen met winterwarmte en de kaart met de namen: Marja (Ram), Minoesjka, Rietepietz, Melody, Willem (en Jordy), Novelle, Christiene, Letterzetter, Lenjef, Geesje, Gewoon Anneke, Toaske, Gelukspoppetje, Dieneke en Min lacht haar nog steeds toe.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

19 reacties op Bericht van Ria

  1. ram1955 zegt:

    Wat heerlijk om te lezen. Geef haar een dikke knuffel van ons allemaal.

  2. rietepietz zegt:

    Goed om iets van haar te horen en dan toch wel een tamelijk goed bericht! Het is wel normaal dat er na twee stappen vooruit weer even een beetje terugval is ,zo gaan de meeste genezingsprocessen!
    Fijn dat ze nu aangeeft je weer te willen ( en kunnen spreken) ik hoop dat je alleen hier vergat mijn naam er bij te zetten en dat mijn mailtje met de boodschap voor Ria wél overgekomen is ;-)

    • reismeermin zegt:

      Ja op de kaart staat je naam er natuurlijk wel op ;-))
      LOL ah ik zie dat ik bovenstaand bericht je blognaam niet genoemd had, ik dacht dat je dat bedoelde.
      Je blognaam staat dus nu in dit bericht en je email heb ik samen met de berichten van alle anderen gekopieerd en op 3 x een A4 uitgeprint, op de grootste kaart die ik kon vinden geplakt en zo aan Ria gegeven.
      Want tja dat handschrift van mij, ik kan het zelf al soms niet ontcijferen.

      • rietepietz zegt:

        Nee klopt ,ik stond er niet bij ,geen Riet en ook geen Rietepietz ;;-) maar hier is dat niet erg ,hoofdzaak is dat het op de kaart wél stond natuurlijk! Daarom vroeg ik ernaar want er misschien was er wel iets mis gegaan met mijn mailtje naar jou!
        Maar gelukkig dus dat ik erbij stond op de kaart.Als je er heen gaat doe haar dan ook van mij de hartelijke groeten!

  3. NOVELLE zegt:

    Ik ben blij dit te lezen!!!!!

  4. dieneke55 zegt:

    Wat een fijn berichtje!!!!

  5. platoonline zegt:

    Gelukkig dat het iets beter gaat. Het duurde zolang voor we iets hoorden en dan ga je allerlei dingen denken. Maar dit is een geruststellend berichtje. Dank je wel Min.

  6. minoesjka2 zegt:

    Min, fijn dit te lezen zeg!! Wat net toevallig even op Ria haar blog gaan kijken of er nog nieuws was.
    Doe haar vooral de hartelijke groeten, en laat ze gewoon de tijd nemen, want niet alleen moet ze opnieuw leren praten, haar lijf moet ook van al die intensieve bestralingen herstellen.
    En wat fijn dat we met elkaar haar een zonnetje hebben kunnen brengen. :-)

  7. Mrs. T. zegt:

    Dank je wel voor de update.

  8. Ik was gisteren even gaan kijken…. maar ben blij dat jij nu dit bericht plaatst.
    Dank je wel voor je update en als je naar haar toe gaat geef der dan een dikke knuffel van me…

  9. Trees zegt:

    Fijn dat het iets beter gaat… langzaamaan komt ze er hopelijk weer bovenop!
    Wil je de groetjes doen van mij?

  10. smijling zegt:

    Ohw Reismeermin doe zachtjes met Ria hoor
    en zeg A U B dat ik haar mis en dat ze eerst moet denken Ria ria ria en Mart
    knff knufff van Mij ikke

  11. Letterzetter zegt:

    Fijn om dit te horen! Laten we maar zeggen: wat goed is komt langzaam.
    Dank je wel voor het bericht.

  12. gewoonanneke zegt:

    Wat mooi om te lezen en wat leuk dat je er nog een keer naar toe gaat. Ook van mij graag de beste groeten en wensen. Ik vind dit echt zo’n leuk initiatief, ontroerend eigenlijk in deze “digitale” wereld die toch soms zo echt is.

  13. Christiene zegt:

    Ha Min,wat fijn te horen dat het met Ria wat beter gaat!!
    Wat je van mij mee mag nemen lieve groetjes en een dikke knuffel.
    Min bedankt.

  14. “Min” wat ben jij een ontzettend lief mens!
    Natuurlijk geef ik hierbij een knuffel voor Ria, hopelijk gaat het snel weer wat beter met haar.
    Maar….Deze keer zijn de extra knuffels voor jou “Min”, je hebt ze verdiend meis!

  15. reismeermin zegt:

    Allen: Ik heb zondag dit bericht met alle reacties voor Ria uitgeprint en aan haar gegeven. Ze was er erg blij mee en bedankt jullie allemaal van harte ;-)

  16. Christiene zegt:

    Ha Min,ik kom je even bedanken dat je de groetjes hebt over gebracht aan Ria…
    Wat fijn hé dat het goed met haar gaat.!
    Heb je mijn verhaal nog gelezen van A tot Z…..
    Een winters groetje
    Christiene.

Geef een reactie

