Dag 1: Tientjesdag

Realisatiekaart Louisa Perreyn:

Schreeuw je droom van de daken en laat iedereen weten wat je wilt realiseren!
Wees niet bang om je droom te delen.
Mijn droom: Het publiceren van mijn boek

Maandag 7 januari 2013
Dit is echt de T van Tientjesdag geweest.
Je ontmoet mensen niet voor niets op je pad.
Ook al had ik nog geen idee op 10 oktober 2010 waar het pad me heen zou brengen.
Het werd allemaal daarna pas veel duidelijker.
Ik was al een tijdje in actie met dank aan mijn blog.
Nu had ik een afspraak met iemand die in 2010 een tientjesdag organiseerde.
Je kon voor een tientje toen heel interessante mensen horen spreken.
En ik hoorde Huub van Zwieten wel en bij Youke Nagel kocht ik een boek.
Sindsdien probeer ik nog steeds een keer met Youke af te spreken ;-)
Mooi uitdaging voor de Y ;-))

Tientjesdag vond nu niet plaats in Breda, maar in Arnhem.
Dat die ontmoeting plaatsvond op de dag dat de sirenes loeide kan geen toeval zijn.
Die sirene was heel lang voor mij een ijkpunt om te kijken en wat kan ik nu nog meer.
Zoals één van mijn lezers al eens zei het blog heet Reismeermin, maar het is echt Reis meer, Min.
Onderweg leerde ik bewust te zien wat voor rijkdom en overvloed ik in mijn leven al heb.
Waarom voel ik me dan soms nog die arme Kerkrat?
Kom ik vast nog wel eens op terug. Vandaag wilde ik andere inspireren, met het is wel mogelijk.
Denk in mogelijkheden, ont-moet en geniet vooral van de reis.

Ik wilde mijn geluk met hen allemaal delen. Ik gun ze allemaal de droombaan die ze op dit moment zoeken.
Wat ik geleerd heb op mijn reis is dat je uit moet kijken met wat je wenst, het kon wel eens uitkomen.
Kijk ik heb in die lange reis van bijna 5 jaar die ik nu heb gemaakt mensen ontmoet die me inspireerden.
Zo raadde ik een aantal van mijn medereizigers bij Tientjesdag 2013 Juul Martin aan als iemand die nog nooit in een box gedacht heeft. De Waarmakerij en het Huis in overvloed komen op mijn lijstje met “waarom ben ik hier nog niet geweest”.

Er waren 13 mensen aanwezig op Tientjesdag 2013 en ik hoop dat er iets was wat ze hielp om in actie te komen.
En met dank aan deze 12 mensen zag ik wel 26 afspraken waardoor ik in actie kwam en mijn intuïtie volg ;-)

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

3 reacties op Dag 1: Tientjesdag

  1. Interessante en uitdagende ontwikkelingen voor de boeg dus, mooi meis, geniet ervan (al twijfel ik er niet aan dat je dat zeker wel zult doen) !

  2. platoonline zegt:

    Nooit gehoord van tientjesdag. Kun je even uitleggen wat het precies inhoudt? Ben ik wel benieuwd naar. Fijn te horen dat je aardig geïnspireerd bent door anderen. Leuk.

  3. rietepietz zegt:

    Nooit gehoord van een tientjesdag, maar ik snap de bedoeling wel ongeveer na het lezen van je verhaal. (Je mag trouwens gratis naar mij luisteren als je zou willen hoor,maar daar wordt je niet wijzer van natuurlijk ;-)
    Wensen die uitkomen zijn inderdaad een vrij grote bedreiging voor je geluksgevoel.

Geef een reactie

