Fiets -> verwachtingsvol (3)

Beste fiets,

Ach wat een geklaag.
Je staat lekker droog.
En ik krijg hier gewoon allerlei neerslag in mijn kraag.
Kun je Min niet eens vragen of ze me eens een wasbeurt wil geven?

Ook ik heb best geklaagd en mensen hebben hoofdschuddend naar me gekeken.
Het kwam lang voor dat ik op dezelfde plek stil bleef staan, weken.
Die tijden zijn alweer even geleden.
Nu rij ik 4 x in de week het werkverkeer van Min.

En dat ik eens in een hele nare file stond.
Daarover schreef ze geen ene zin.
We deden 3 uur over 900 meter omdat een vrachtwagen tegen een pilaar aan was gereden vlakbij knooppunt (dat verzin je niet) Paalgraven.

Maar goed fiets, je kijkt verwachtingsvol uit naar je eerste kilometers.
Echter ik ben, zegt Min, haar luxe overdekte fiets waar zij zelf en heel wat boodschappen in kunnen.
Er is wel een nadeel voor mij aan dit verhaal, weer of geen weer, Min neemt mij op werkdagen mee.

Deetje, (Daihatsu van Min)

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fiets -> verwachtingsvol (3)

  1. rietepietz zegt:

    Ja in de winter verlies je het toch als fiets ..ondanks dat je als fiets náuwelijks file gevoelig bent ;-)

  2. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn Efje moest doen. Mijn luxe fiets wordt alleen op luxe dagen gebruikt maar de boodschappenfiets het hele jaar door. :-)
    OT Heb je nog met een asielhond gewandeld om warm te worden? ;-)

  3. Pingback: Wensen | reismeermin

Geef een reactie

